DELOS Ιsland

DELOS Ιsland
    ΑΡΧΙΚΗΚΡΙΤΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΥΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣΘΕΜΑΤΑΑΡΘΡΑΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ Ο ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΚΑΙ ΤΙΣ ΤΕΧΝΕΣ ΑΡΧΙΚΗ  ΚΡΙΤΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΥ  ΚΡΙΤΙΚΕΣ Ο κόσμος κατά Τοκάρτσουκ:Μουτζουρωμένος, θολός, τρεμοφεγγής, τη μια έτσι, την άλλη αλλιώς (της Δήμητρας Ρουμπούλα) 0 106     γράφει η Δήμητρα Ρουμπούλα    «Τα πιο ενδιαφέροντα παραμένουν στη σκιά, σε ό,τι δε φαίνεται»   Στο πρώτο βιβλίο, με τον περίεργο τίτλο «Εμπούσιον» και τον ασυνήθιστο υπότιτλο «Κλιματοθεραπευτικό θρίλερ», που έγραψε τέσσερα χρόνια μετά την ύψιστη λογοτεχνική διάκριση, το Νόμπελ Λογοτεχνίας, το 2018, αλλά και το Μπούκερ την ίδια χρονιά, η Όλγκα Τοκάρτσουκ επιχειρεί μια γλυκόπικρη συνάντηση με τη λογοτεχνική κληρονομιά της Ευρώπης. Μιλά για μια εποχή που οι άντρες, ακόμη και όταν είναι πολύ άρρωστοι, απολαμβάνουν μια ανώτερη θέση έναντι των γυναικών. Σε αυτό το τελευταίο της μυθιστόρημα, η Πολωνή συγγραφέας επισκέπτεται τον κόσμο του αριστουργήματος του Τόμας Μαν «Το μαγικό βουνό», που εκδόθηκε το 1924, με σκοπό να ανακαλύψει τα μυστικά του και ίσως να αποδομήσει κάποια σημαντική πτυχή του. Η ίδια έχει δηλώσει ότι το έχει διαβάσει πέντε ή έξι φορές από τότε που ήταν έφηβη, κάθε φορά διαφορετικά και έχει μαζί του «μια σχέση αγάπης και μίσους». Ο λόγος; Η αφάνεια των γυναικών από την πλοκή του, όπως συμβαίνει και σε πολλά άλλα έργα κλασικών, που η ίδια παραθέτει ως πηγές στο τέλος του βιβλίου της, το οποίο εκδόθηκε το 2022 και πρόσφατα στα ελληνικά από τον Καστανιώτη, σε μετάφραση Αναστασίας Χατζηγιαννίδη. Χωρίς να έχει σκοπό να απαντήσει από μια φεμινιστική οπτική στο «Μαγικό βουνό», αλλά να κοιτάξει τί υπάρχει πίσω από τις σκιές της πατριαρχίας, να επισημάνει την απουσία των γυναικών από την επί αιώνες πνευματική ζωή και τον περιορισμό τους στον ρόλο της αναπαραγωγικής διαδικασίας, στήνει μια ανάλογη συνθήκη. Έτσι, οι ήρωες του «Εμπούσιον», ετερόκλητοι χαρακτήρες που τους ενώνει μόνο η κοινή νόσος της φυματίωσης, διαμένουν σε ένα δημοφιλές σανατόριο στη γραφική λουτρόπολη Γκέρμπερσντορφ της Κάτω Σιλεσίας (σημερινό Σοκολόφσκο της Πολωνίας), αλλά λιγότερο κομψό από το αντίστοιχο των ελβετικών Άλπεων του «Μαγικού βουνού». Εκεί, τον Σεπτέμβριο του 1913, λίγο πριν τον Α΄ Παγκόσμιο Πόλεμο, φτάνει από τη Λεόπολη (το πολωνικό τότε Λφόφ) ένας εικοσιτετράχρονος φοιτητής μηχανολογίας υδρο-αποχετευτικών συστημάτων, ονόματι Μιετσίσλαβ Βόινιτς, που αναδεικνύεται σε κεντρικό χαρακτήρα. Ντροπαλός και ευαίσθητος από τη φύση του, αποφεύγει τους συμπατριώτες του, ενώ οι άνθρωποι με τους οποίους συνδιαλέγεται κατά την παραμονή του σε αυτό το υγρό, απάνεμο χωριό θυμίζουν τις μυθικές μορφές που τσακώνονται για την ψυχή τού επίσης νεαρού ήρωα του Τόμας Μαν, Χανς Κάστορπ. Όλοι, άνδρες φυσικά, έχουν εγκατασταθεί σε ένα φθηνό κατάλυμα, που διευθύνει ο σκοτεινός Όπιτς, αφού κανείς τους δεν έχει την οικονομική άνεση να διαμείνει στο πιο εντυπωσιακό κουρχάουζ. Κάθε βράδυ, μετά από το αυστηρό πρόγραμμα θεραπείας, συγκεντρώνονται στην τραπεζαρία για να συζητήσουν και να μοιραστούν ένα ή περισσότερα ποτήρια Σβερμεράι, το τοπικό εθιστικό λικέρ. Αν και οι συνομιλίες τους περιστρέφονται γύρω από σοβαρά θέματα, για τη μοναρχία και τη δημοκρατία, τον κομμουνισμό και τον Μαρξ, τη «μόδα των εθνικών κρατών», τη ψυχανάλυση, την τέχνη, τη θρησκεία κ.ά., μόλις ξεκινήσει το Σβερμεράι, οι άντρες δυσκολεύονται να διατηρήσουν το ενδιαφέρον τους. Οι πιο ομιλητικοί της παρέας είναι ο Άουγκουστ, ένας Βιεννέζος κλασικός φιλόλογος, σοσιαλιστής, και ο Λούκας, από το Κόνιγκσμπεργκ της Ανατολικής Πρωσίας, καθηγητής ιστορίας και ένθερμος παραδοσιακός καθολικός. Ξεχωρίζει ο υπερευαίσθητος Τίλο, φοιτητής καλών τεχνών από το Βερολίνο, με τον οποίο ο Βόινιτς αποκτά μια ιδιαίτερη σχέση. Όπως ο Νάφτα και ο Σετεμπρίνι του «Μαγικού βουνού», ο Άουγκουστ και ο Λούκας περνούν μεγάλο μέρος του χρόνου τους βυθισμένοι σε φιλοσοφικές  συζητήσεις, αλλά σε αντίθεση με τους ήρωες του Μαν, δεν εκφράζουν μια και μόνο διεισδυτική σκέψη. Οι φαινομενικά αντικρουόμενες απόψεις τους φαίνονται να συγκλίνουν σε μια αδιαμφισβήτητη θέση σχετικά με τις γυναίκες, που επαναλαμβάνεται ξανά και ξανά με ποικίλες εκφράσεις: Ότι ο γυναικείος εγκέφαλος λειτουργεί διαφορετικά από τον αντρικό, ότι οι γυναίκες είναι από τη φύση τους ευαίσθητες και ως εκ τούτου λειτουργούν χωρίς σκέψη, ότι ανήκουν σε προγενέστερο στάδιο της ανθρώπινης εξέλιξης, ότι είναι «κοινωνικά ανάπηρες» και «πάντα πρέπει να στηρίζονται στον άνδρα», ότι συγκροτούν «έναν ιδιότυπο αταβισμό σε σύγκριση με τον πολιτισμένο άνδρα» και «μόνο η μητρότητα δικαιολογεί την ύπαρξη αυτού του προβληματικού φύλου», ότι το σώμα τους δεν ανήκει μόνο στις ίδιες αλλά στην ανθρωπότητα κλπ κλπ. Όχι, η Τοκάρτσουκ δεν αναπτύσσει έναν αντίστροφο σεξισμό, απλώς διαβεβαιώνει ότι όλες οι παραπάνω μισογυνικές απόψεις που κατακλύζουν το «Εμπούσιον» αποτελούν παραφράσεις από κείμενα της αφρόκρεμας του δυτικού κανόνα, συμπεριλαμβανομένων των Αγίου Αυγουστίνου, Μπάροουζ, Κόνραντ, Δαρβίνου, Φρόιντ, Ησίοδου, Κέρουακ, Μίλτον, Νίτσε, Πλάτωνα, Έζρα Πάουντ, Ρακίνα, Σαρτρ, Σοπενχάουερ, Σαίξπηρ, Στρίντμπεργκ, Τζόναθαν Σουίφτ, Θωμά Ακινάτη, Βάγκνερ, Γέιτς και άλλων που αναφέρονται συγκεκριμένα. Υπογραμμίζοντας και επαναλαμβάνοντας τη σοφία των μεγαλύτερων μυαλών τη Ευρώπης, οι ένοικοι της πανσιόν συμμετέχουν σε ένα πραγματικό συμπόσιο πατριαρχικών ιδεών. Είναι ένα πλατωνικό συμπόσιο προσαρμοσμένο στην αντρική επιβεβαίωση, το οποίο η Τοκάρτσουκ ονομάζει Εμπούσιον – νεολογισμός που προέρχεται από τον αρχαιοελληνικό πολιτισμό: Έμπουσα και Συμπόσιον. Το τελευταίο αναφέρεται σαφώς στο ομώνυμο έργο του Πλάτωνα. Η Έμπουσα της ελληνικής μυθολογίας είναι φάντασμα ή δαίμονας που έστελνε η χθόνια Εκάτη ως προάγγελο δυστυχιών, άλλαζε συχνά μορφές και τρεφόταν με ανθρώπινες σάρκες. «Στη λέξη Εμπούσιον ενώνονται τα δύο στοιχεία που εν πολλοίς συνθέτουν τη δυτική σκέψη: το αρσενικό, που επιβάλλει την κυρίαρχη φιλοσοφία, και το θηλυκό, που σε αυτή τη φιλοσοφία είναι το Άλλο, το ανοίκειο». Με τη βαμπιρική φύση της Έμπουσας, το «Εμπούσιον» εξελίσσεται σε θρίλερ με τα φαντάσματα που κρύβονται πίσω από τις ιδέες. Σημασία δεν έχουν τόσο οι μονόλογοι των ανδρών όσο οι υπαινιγμοί του αόρατου ή δυσοίωνου, με το οποίο η συγγραφέας υπονομεύει την αίσθηση ασφάλειας των ηρώων. Ακόμη και ο τίτλος που επινόησε για να υποδηλώσει το κακόβουλο πνεύμα που προκαλεί χάος και σύγχυση αποτελεί ένδειξη ότι το έργο έχει να κάνει με αόρατες δυνάμεις που αναπόφευκτα επηρεάζουν τη μοίρα των χαρακτήρων. Η φθίση με την οποία παλεύει ο κεντρικός ήρωας και οι υπόλοιποι ασθενείς είναι σύμβολο του κακού που κρύβεται στις σκιές, αλλά και μια μεταφορά για τον αγώνα του ανθρώπου ενάντια στις αντιξοότητες. Ο Βόινιτς προσπαθεί να προσδιορίσει τον εαυτό του και τη θέση του στον κόσμο. Η έρευνά του γύρω από τον ξαφνικό θάνατο της συζύγου του κυρίου Όπιτς, γεγονός με το οποίο ξεκινά το βιβλίο, αλλά και τα μυστηριώδη περιστατικά που συμβαίνουν στα δάση και βουνά της περιοχής, αποτελούν για αυτόν μια προσπάθεια να κατανοήσει τον κόσμο και το «αόρατο εγώ» του. Λάτρης του μεταφυσικού και του μαγικού ρεαλισμού, η Τοκάρτσουκ στήνει έναν κόσμο που απειλείται. Δημιουργεί μια ατμόσφαιρα τρόμου με περίεργους ήχους στη στέγη και φονικά στο δάσος, όπου κάθε Νοέμβριο, λένε, βρίσκεται ένα διαμελισμένο ανδρικό σώμα και η ευθύνη βαραίνει τις Τούντσι, όπως ονομάζουν οι ντόπιοι τις γυναίκες που έχουν εγκαταλείψει τα σπίτια τους και, μεταμορφωμένες σε απόκοσμα εκδικητικά όντα, «έμπουσες της περιοχής», τρομάζουν και δολοφονούν άντρες, ενώ διαταράσσουν την ειρηνική τάξη του σανατορίου. Με άλλα λόγια, μια μεταφορά για την επίθεση του γυναικείου φύλου στις πατριαρχικές αντιλήψεις. Δεν αρκούν τα ανησυχητικά νέα για τον επερχόμενο Μεγάλο Πόλεμο, υπάρχουν και οι αόρατες απειλές που σχετίζονται με υπαρξιακά, κοινωνικά και φιλοσοφικά προβλήματα, με κυρίαρχο ανάμεσά τους αυτό της αποκλεισμού της γυναικείας σκέψης και της πατριαρχικής αντίληψης περί κατωτερότητας του γυναικείου φύλου. Ωστόσο, δεν είναι μόνο ο σεξισμός και ο μισογυνισμός με σημερινούς όρους που ενοχλούν την Πολωνή συγγραφέα, αλλά και η καταπίεση  εκείνων των ανθρώπων, των ανδρών εν προκειμένω, που βρίσκονται στο «ανάμεσα» του δυαδικού διαχωρισμού των φύλων, θίγοντας έτσι και τα θέματα της ομοφυλοφιλίας και της ομοφοβίας. Το αισιόδοξο μήνυμα έρχεται στις τελευταίες σελίδες του «Εμπούσιον» από τον γιατρό του σανατορίου, δόκτορα Σέμπερβαϊς, ο οποίος δοκιμάζει και την νεότευκτη ψυχανάλυση: «Εάν κάποιος πιστεύει ότι ο κόσμος είναι ένα σύνολο χτυπητών αντιθέσεων, είναι άρρωστος». «Και πώς είναι ο κόσμος», ρωτά ο Βόινιτς. «Μουτζουρωμένος, θολός, τρεμοφεγγής, τη μια έτσι, την άλλη αλλιώς, ανάλογα με την οπτική γωνία», απαντά ο γιατρός για να καταλήξει: «…η επιβεβλημένη θεώρηση του κόσμου είναι πολύ συμβατική, δομημένη στην ανασφάλεια των επικριτών. Κάποιος σαν εσάς θα προκαλέσει απροθυμία και μίσος, γιατί θα υπενθυμίσει πως η εικόνα ενός ασπρόμαυρου κόσμου είναι απατηλή και καταστροφική». Κι ενώ οι άνθρωποι, σύμφωνα με τον δόκτορα Σέμπερβαϊς, πρέπει να απελευθερωθούν από τα «ασπρόμαυρα προβλήματα» και τη μία καθολική άποψη για τα πράγματα, η Όλγκα Τοκάρτσουκ, έχοντας σαφώς πάρει θέση για τη γυναικεία σιωπή στο «Μαγικό βουνό» και σε όλο το πατριαρχικό πνευματικό οικοδόμημα, μας προσφέρει ένα ακόμη εκπληκτικό μυθιστόρημα που αφορά πάνω απ΄όλα στη βαθιά κατανόηση του πολιτισμού και της ανθρώπινης σκέψης με τις αδικίες της, από το οποίο δεν λείπουν τα οικολογικά στοιχεία. Συγχρόνως, μια έξοχα  γραμμένη ιστορία με σφιχτοδεμένη πλοκή και λεπταίσθητο λόγο που εκπλήσσει και ιντριγκάρει ως τη τελευταία σελίδα, πείθοντάς μας ότι αναπτύσσει συνεχώς και με μοναδικό στυλ τη λογοτεχνική τέχνη της και κάθε της έργο

Πέμπτη 9 Ιανουαρίου 2014

Τετάρτη, 8 Ιανουαρίου 2014



ΕΙ! ΠΣΣΣΣ! όΛΕΣ

Τρίτη, 27 Αυγούστου 2013


CHURCH CAPE ROPTRO....Ο ΜΕΣΟΣ ΕΛΛΗΝ ΔΕΝ ΕΞΕΓΕΙΡΕΤΑΙ ΚΟΡΟΙΔΕΥΩΝΤΑΣ ΤΟΝ ΑΙΓΥΠΤΙΟ ΠΟΥ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΜΑΤΑΙΟΠΟΝΩΝΤΑΣ...ΜΑ..ΤΩΡΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΗ ΕΠΟΧΗ ΓΙΑ ΑΝΤΑΡΣΙΑ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΟΙ ΗΓΕΤΕΣ ΦΟΒΟΥΝΤΑΙ ΝΑ ΚΑΤΑΦΥΓΟΥΝ ΣΕ ΑΚΡΑΙΕΣ ΛΥΣΕΙΣ ΚΑΤΑΣΤΟΛΩΝ...ΕΤΣΙ ΤΙΠΟΤΑ ΔΕ ΘΑ ΑΛΑΞΕΙ ΓΙΑ ΜΑΣ ΕΚΤΟΣ ΤΟΥ ΟΤΙ ΘΑ ΕΚΤΟΝΩΘΟΥΜΕ ΧΥΝΩΝΤΑΣ ΑΙΜΑ ΑΓΝΟ

Ο ΜΕΣΟΣ ΕΛΛΗΝ ΔΕΝ ΕΞΕΓΕΙΡΕΤΑΙ ΚΟΡΟΙΔΕΥΩΝΤΑΣ ΤΟΝ ΑΙΓΥΠΤΙΟ ΠΟΥ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΜΑΤΑΙΟΠΟΝΩΝΤΑΣ...ΜΑ..ΤΩΡΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΗ ΕΠΟΧΗ ΓΙΑ ΑΝΤΑΡΣΙΑ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΟΙ ΗΓΕΤΕΣ ΦΟΒΟΥΝΤΑΙ ΝΑ ΚΑΤΑΦΥΓΟΥΝ ΣΕ ΑΚΡΑΙΕΣ ΛΥΣΕΙΣ ΚΑΤΑΣΤΟΛΩΝ...ΕΤΣΙ ΤΙΠΟΤΑ ΔΕ ΘΑ ΑΛΑΞΕΙ ΓΙΑ ΜΑΣ ΕΚΤΟΣ ΤΟΥ ΟΤΙ ΘΑ ΕΚΤΟΝΩΘΟΥΜΕ ΧΥΝΩΝΤΑΣ ΑΙΜΑ ΑΓΝΟ

Τετάρτη, 31 Ιουλίου 2013


Η γκόμενα τού ΚΕΔΙΚΟΓΛΟΥ ήταν ή μόνη δήμ..υπάλληλος πού διορίστηκε μέ ένα μόνο μόριο..καί μάλιστα σέ σχήμα κλειτορίδος





WILLHELM RAISING
WILLHELM RAISING

Δευτέρα, 6 Αυγούστου 2012


Στην Αίγυπτο, ένα ζευγάρι, αποφασίζει να παντρευτεί. Παρθένα αυτή, παρθένος αυτός, τα πάντα κατά τον νόμο της Σαρίας, ούτε ανάσα παρά πέρα. Πέρασαν δύο χρόνια από τον γάμο, και αδύνατο να αποκτήσουν παιδί. Συμβουλεύτηκαν κορυφαίους γιατρούς, εξετάσεις μύριες, μεθόδους .... διαφορετικές. Όλα μάταια. Κάποια μέρα παίρνει τ' αυτί τους κάτι για κάποιο σπουδαίο αμερικανό καθηγητή που κάνει θαύματα στο χώρο της ανθρώπινης αναπαραγωγής. Δίχως να χάσουν καιρό, παίρνουν ότι οικονομίες είχαν και δεν είχαν, αγοράζουν αεροπορικά εισιτήρια και φεύγουν για την Αμερική εναποθέτοντας την ύστατη ελπίδα τους στον ξακουστό επιστήμονα.

Την προκαθορισμένη ημέρα φτάνει το ζευγάρι στην κλινική του γιατρού. Με μεγάλη δυσκολία, τους δίνει ο γιατρός να καταλάβουν με νοήματα, μια και δεν μιλούσαν λέξη αγγλικά, ότι έπρεπε εν τη παρουσία του να εκτελέσουν κανονική πράξη σεξ προς διάγνωση πιθανών εκτροπών.

Στην αρχή ντροπαλά, μα τελικά κατάφεραν να βάλουν μπρός το "έργο". Ο καθηγητής παρακολουθεί όλες τις φάσεις, από διαφορετικές γωνίες και μετά από σχετικά μικρό χρονικό διάστημα τους ζητά να σταματήσουν. Πηγαίνει στο γραφείο του, γράφει μια συνταγή και τους την παραδίνει πεπεισμένος ότι το πρόβλημα έχει λυθεί.

Επιστρέφει το ζευγάρι στην Αίγυπτο, και από το αεροδρόμιο ευθέως πηγαίνουν στο πρώτο φαρμακείο να προμηθευτούν το φάρμακο. Με τρεμάμενα χέρια ο υποψήφιος μπαμπάς ξεδιπλώνει την συνταγή και συλλαβίζει "Tri-ze- ozer-ol".

Ο φαρμακοποιός τον κοιτάζει καλά και στην συνέχεια τον πληροφορεί ότι παρόμοιο σκεύασμα δεν υπάρχει. Επαναστατεί το νεαρό ζευγάρι, και για να κατευνάσει τα πνεύματα ο φαρμακοποιός, τους ζητάει να διαβάσει ο ίδιος την συνταγή. Και διαβάζει "Try the other hole"...!!!

Κυριακή, 20 Μαΐου 2012


ΦΑΤΕ ΜΑΤΙΑ ΨΑΡΙΑ ΚΑΙ Η ΨΩΛΗ ΠΕΡΙΔΡΟΜΟ

ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΣΤΟ ΝΕΟ BLOG ΕΙΝΑΙ ΕΞΑΙΡΕΤΟ...ΜΟΝΟ ΕΝΑΣ ΧΑΣΑΝΔΡΑΣ ΜΠΟΡΕΣΕ ΝΑ ΣΕ ΞΕΠΕΡΑΣΕΙ ΒΕΒΑΙΑ ΑΝ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙΣ ΝΑ ΣΕ ΣΥΓΧΑΡΕΙ ΓΙΑ ΑΥΤΟ Η [[ΕΠΙΣΗΜΗ]] ΜΑΣΟΝΙΑ ΤΗΣ ΓΕΛΟΙΟΓΡΑΦΙΑΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΘΑ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙΣ ΠΟΛΥ ΑΚΟΜΑ .ΑΥΤΟΙ ΕΙΝΑΙ ΤΡΟΜΕΡΑ ΑΝΕΚΤΙΚΟΙ.ΑΝΕΧΟΝΤΑΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΥΘΕΝΤΙΑ...ΟΛΗ Η ΧΩΡΑ ΧΩΡΙΖΕΤΑΙ ΣΕ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΜΑΣΟΝΙΚΕΣ ΣΤΟΕΣ..ΜΕ ΚΟΡΥΦΑΙΑ ΕΚΕΙΝΗ ΤΩΝ 100.000 ΠΛΟΥΣΙΩΝ ΠΟΥ ΣΥΝΟΜΟΤΟΥΝ ΓΙΑ ΝΑ ΒΓΟΥΝ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΛΑΔΙ ΚΑΝΟΝΤΑΣ ΤΗ ΜΕΣΑΙ ΑΤΞΗ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΤΑ ΧΡΕΗ ΠΟΥ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΑΝ

ΕΝΑ ΑΛΛΟ ΕΞΑΙΡΕΤΟ ΔΕΙΧΝΕΙ ΕΝΑ ΠΕΟΣ ΝΑ ΜΠΑΙΝΕΙ ΣΕ ΕΝΑ ΚΟΛΟ ΒΓΑΙΝΟΝΤΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΜΕΡΙΑ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΟΥΤΣΟΣ ΤΟΥ ΕΙΣΔΟΧΕΑ

Δευτέρα, 6 Φεβρουαρίου 2012


ΠΑΡΕΓΧΥΜΑΤΑ

ΘΑΥΜΑΣΙΑ ΠΡΟΣΦΑΤΗ ΑΤΑΚΑ ΤΟΥ ΜΗΤΡΟΠ0ΥΛΟΥ=
[[ΕΙΔΕΣ , ΤΟ Φ.Π.Α ΤΟΥ ΒΙΑΓΚΡΑ ΑΝΕΒΗΛΕ ΣΤΑ ΥΨΗ!]]
[[ΕΕΕΕ! ΒΙΑΓΚΡΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ,ΟΧΙ ΑΣΤΕΙΑ]]

ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΕΙ ΤΟ ΠΟΥΛΙ ΣΤΗΝ ΤΡΥΠΑ ΠΡΕΠΕΙ ΠΡΩΤΑ ΝΑ ΜΠΕΙ ΤΟ ΧΕΡΙ ΣΤΗΝ ΤΣΕΠΗ

ΕΚ ΨΩΛΗΣ ΚΑΙ ΠΡΟ ΟΛΟΙΣ

ΑΣΕ ΤΟ ΕΠΙ ΤΕΛΟΥΣ.ΠΙΑΣΕ,ΠΙΑΣΕ ΘΑ ΜΟΥ ΤΟ ΚΑΤΣΙΑΣΕΙΣ

ΜΙΑ ΦΩΛΛΙΑ ΓΙΑ ΤΑ ΨΩΛΙΑ

Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΚΑΠΟΤΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΟΥΝΙ

ΤΟΥ ΖΗΤΑΓΕ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΠΗΔΗΜΑ

ΛΕΕΙ ΕΝΑΣ ΣΤΟ ΠΟΥΛΙ ΤΟΥ=[[ΣΗΚΩ ΡΕ ΑΝ ΕΙΣΑΙ ΑΝΤΡΑΣ]]

ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ ΑΠΟ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ-[[ΕΠΙΣΛΕΨΗ ΣΤΟ ΠΕΡ ΛΑΣΕΖ]]
[ΑΠΟ ΤΟ ΝΤΟΚΟΥΜΕΝΤΟ=((ΠΡΑΒΔΑ ΛΑΛΕΟΥΣΑ))]
........
και τέλος μας έδειξε τον τάφο ενός ανθρώπου που έζησε αρχές 19ου αιώνα και που σκοτώθηκε από μονομαχία της οποίας τα κίνητρα ήταν ερωτικά.
- Κατά διαβολικό τρόπο αμέσως μετά το θάνατο του έπαθε στύση η οποία κράτησε συνεχώς για δύο μέρες (και τα αίτιά της ήταν ανεξήγητα – σίγουρα θα σχετίζονταν με κάποιας ενέργειας κύματα που εξέπεμπε ο οργανισμός του εκ των έσω ή κάτι τέτοιο). Επάνω στο συμπαγή τον τάφο έχουν φτιάξει το άγαλμά του και ο άνθρωπος αυτός έχει πια γίνει σύμβολο των στείρων και ανίκανων ανθρώπων (κάτι σχετικό με το άγαλμα του αγριογούρουνου στη Φλωρεντία ή το άγαλμα της τζουλιέτας στη Βερόνα) οι οποίοι πηγαίνουν και πιάνουν το πέος του αγάλματος αυτού που βρίσκεται πάνω στον τάφο του (σε οριζόντια στάση) πιστεύοντας ότι αυτό θα τους φέρει γούρι και θα μπορέσουν τελικά να τεκνοποιήσουν. Από τα πολλά πιασίματα το σημείο του πέους ήταν καταγυαλισμένο εν’ αντιθέσει με το υπόλοιπο μπρούτζινο άγαλμα που είναι οξειδωμένο και πρασινωπό...

Πέμπτη, 2 Φεβρουαρίου 2012


SYMBOYLES


ΘΥΜΑΜΑΙ ΠΟΥ ΚΑΠΟΤΕ ΕΝΑΣ ΑΠΟΦΟΙΗΤΟΣ ΜΑΘΗΤΕΥΟΜΕΝΟΣ ΤΗΣ ΙΕΡΑΤΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΕΠΕΣΕ ΘΥΜΑ ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΗΣ ΠΑΡΕΝΟΧΛΗΣΗΣ ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΟΝ ΟΜΟΦΥΛΟΦΥΛΟ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΣΩΜΑΤΙΚΑ ΙΣΧΥΡΩΤΕΡΟΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΔΙΟ.ΟΜΩΣ ΤΕΛΙΚΑ ΚΑΤΑΦΕΡΕ ΚΑΙ ΔΙΕΦΥΓΕ.Ο ΕΠΙΔΟΞΟΣ ΒΙΑΣΤΗΣ ΤΟΥ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΜΕΛΟΣ ΤΗΣ Ι ΕΡΑΤΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ.ΩΣΤΟΣΟ Ο ΜΑΘΗΤΕΥΩΜΕΝΟΣ ΘΕΛΟΝΤΑΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΤΟΥ ΚΑΘΑΡΗ ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΘΕΙ ΑΝ ΤΟ ΣΥΜΒΑΝ ΑΥΤΟ ΥΠΗΡΧΕ ΦΟΒΟΣ ΝΑ ΤΟΝ ΚΑΝΕΙ ΝΑ... ΣΤΕΡΗΘΕΙ ΤΗΝ ΧΕΙΡΩΤΟΝΗΣΗ ΤΟΥ,ΠΗΓΕ ΣΤΟΝ ΠΡΩΤΟΠΡΕΣΒΥΤΕΡΟ ΚΑΙ ΑΝΕΦΕΡΕ ΤΟ ΓΕΓΟΝΝΟΣ.Ο ΠΡΩΤΟΠΡΕΣΒΥΤΕΡΟΣ ΤΟΥ ΔΗΛΩΣΕ=[[ΣΤΕΡΙΣΗΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΟΣ ΧΕΙΡΟΤΟΝΙΣΜΟΥ ΘΑ ΕΔΗΝΕΣΩ ΝΑ ΜΟΝΟ ΕΙΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΙΝ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑΝ ΕΙΧΕΝ ΕΙΣΧΩΡΗΣΕΙ Ο ΚΑΥΛΟΣ ΕΝΤΟΣ ΤΟΥ ΠΡΩΚΤΟΥ.ΕΦ/ΟΣΟΝ ΟΜΩΣ ΜΟΥ ΑΝΕΦΕΡΕΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΣΕΧΩΡΗΣΕΝ Ο ΚΑΥΛΟΣ ΕΝΤΟΣ ΤΟΥ ΠΡΩΚΤΟΥ ΕΙΣΑΙ ΗΘΗΚΑ ΚΑΘΑΡΟΣ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΕΠΙΦΑΣΙΝ ΑΙΤΗΣΕΩΣ ΧΕΙΡΟΤΟΝΙΑΣ ΙΕΡΕΩΣ]]
-[[ΝΑΙ ΣΕΒΑΣΜΙΩΤΑΤΕ .ΣΤΗΝ ΙΕΡΑΤΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΝΙΔΙΟΤΕΛΕΙΑ ΚΑΙ ΑΛΛΗΛΟΣΕΒΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΣΠΑΝΙΑ ΑΝΑΦΕΡΘΗΣΑΝ ΤΕΤΟΙΑ ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΑ.ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΑΝΑΦΕΡΘΗΣΑΝ ΗΣΑΝ ΠΑΝΤΟΤΕ ΜΕΜΟΝΩΜΕΝΕΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ...ΟΜΩΣ ΑΝΤΙΘΕΤΑ ΑΠΟ ΕΔΩ ΣΤΙΣ ΠΕΡΙΣΟΤΕΡΕΣ ΜΟΝΕΣ ΕΙΝΑΙ ΓΕΝΙΚΟΣ ΚΑΝΩΝ ΤΟ ΝΑ ΕΙΣΧΩΡΕΙ ΣΥΧΝΑ Ο ΚΑΥΛΟΣ ΕΝΤΟΣ ΤΟΥ ΠΡΟΚΤΟΥ ΚΑΙ Η ΓΛΩΣΣΗ ΕΝΤΟΣ ΑΙΔΟΙΟΥ...]]

Σάββατο, 26 Νοεμβρίου 2011


ANTIMOΛIES

ΑΠΟ ΤΗ ΣΕΙΡΑ ० ΑΝΑΜΝΗΣΕΙΣ ΜΙΑΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ

ΤΟΤΕ ΗΤΑΝ ΠΟΥ ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ-ΕΝ/ΟΣΟ ΣΠΟΥΔΑΖΑ ΣΤΗ ΡΩΜΗ-ΓΝΩΡΙΣΑ ΤΟΝ ΦΑΝΓΚ-ΕΝΑ ΝΕΑΡΟ ΚΙΝΕΖΟ ΠΟΥΟΠΩΣ ΥΠΟΝΟΥΣΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΗΤΑΝ Π0ΛΥ ΖΩΗΡΟΣ ΣΤΟ ΚΡΕΒΑΤΙ।ΔΕΝ ΗΤΑΝ[ΠΑΡΑΔΟΞΑ] ΚΑΘΟΛΟΥ ΤΡΥΦΕΡΟΣ।ΕΙΧΕ ΑΝΤΙΘΕΤΑ ΜΙΑ ΤΑΣΗ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΕΠΙΘΕΤΙΚΟΤΗΤΑ-ΧΩΡΙΣ ΟΜΩΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΓΡΙΟΣ...ΚΑΝΕΙΣ ΑΛΛΟΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΤΕΣΣΕΡΕΣ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΜΟΥ ΔΕΝ ΜΕ ΕΙΧΕ ΚΑΝΕΙ ΝΑ ΝΟΙΩΣΩ ΕΤΣΙ...ΕΙΧΕ ΕΝΑ ΠΑΡΑΞΕΝΟ ΛΕΥΚΟΤΑΤΟ ΔΕΡΜΑ[ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΚΑΙ ΓΥΜΝΑΣΜΕΝΟ ΚΑΙ ΜΑΛΑΚΟ...ΕΙΧΕ ΕΝΑ ΠΑΡΑΞΕΝΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑΡΙΚΟ ΠΕΟΣ Π0Υ ΣΥΝΕΧΩΣ ΑΝΕΒΟΚΑΤΑΙΒΕΝΕ...ΚΑΙ ΕΙΧΕ ΤΗΝ ΠΙΟ ΣΚΛΗΡΗ ΣΤΥΣΗ ΠΟΥ ΜΕΧΡΙ ΤΟΤΕ ΕΙΧΑ ΓΝΩΡΙΣΕΙ...ΤΟΣΟ ΣΚΛΗΡΗ ΠΟΥ ΣΥΝΕΧΙΖΕ ΠΑΡΑΤΕΤΑΜΕΝΑ ΚΑΙ ΑΡΚΕΤΗ ΩΡΑ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΕΚΣΠΕΡΜΑΤΩΣΗ,ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΜΕ ΒΟΛΕΥΕ...
TON ΕΙΧΕ Τ00000ΣΟ ΜΙΚΡΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΓΑΜΗΣΕΙ-ΑΚΟΜΑ ΚΙ ΟΤΑΝ ΕΙΧΕ ΣΤΥΣΗ
ΘΕΛΩ ΝΑ ΤΟΝ ΔΩ!ΘΕΛΩ ΝΑ ΤΟΝ ΔΩ....
ΛΕΕΙ ΕΝΑΣ ΣΤΟ ΠΟΥΛΙ ΤΟΥ-[[ΣΗΚΩ ΡΕ..ΑΝ ΕΙΣΑΙ ΑΝΤΡΑΣ]]
ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΡΑΓΜΑ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΠΟ ΕΝΑ ΜΟΥΝΙ ΕΙΝΑΙ Η ΠΟΥΤΣΑ ΜΟΥ.
ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟΝ ΑΠΟΚΑΛΩ [[ΠΟΥΤΣΑ]] ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΣΕΡΝΙΚΟΣ!
ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ ΤΟΣΟ ΜΕΓΑΛΟΣ-ΠΟΥ ΣΑΝ ΑΥΤΟΝ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΟΣ!

Πέμπτη, 19 Μαΐου 2011


για να μπει το πουλι στην τρυπα..πρεπει πρωτα να μπει το χερι στην τσεπη..


λαθος ΚΑΝΑΤΕ ΓΙΑΤΡΕ.ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΒΑΛΑΤΕ ΤΟ ΔΑΧΤΥΛΟ ΣΑΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Ο ΑΦΑΛΟΣ ΜΟΥ..
ΚΑΙ ΠΟΙΟΣ ΣΑΣ ΕΙΠΕ ΚΥΡΙΑ ΜΟΥ ΟΤΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΒΑΛΑ..ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΔΑΧΤΥΛΟ ΜΟΥ?

ΓΙΑΤΙ ΤΟΝ ΕΒΓΑΛΕΣ ΕΞΩ?
ΓΙΑ ΝΑ ΣΟΥ ΤΟΝ ΒΑΛΩ ΜΕΣΑ!

ΠΟΥΤΣΑΡΟΣ=Ο ΠΟΥΤΣΟΣ ΤΟΥ ΤΣΑΡΟΥ.

Ο ΜΙΚΕΛΑΝΤΖΕΛΟ ΕΙΧΕ ΕΜΟΝΕΣ ΜΕ ΤΑ ΜΙΚΡΑ ΠΕΗ.

ΠΕΗ=ΠΛΗΡΩΝΩ ΣΤΑ ΑΓΓΛΙΚΑ.

ΣΤΗΝ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΕΚΔΟΧΗ ΤΟΥ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ ΜΟΥ ΕΙΧΑ ΕΝΑ ΘΑΥΜΑΣΙΟ ΣΚΙΤΣΟ ΜΕ ΤΗΝ ΜΙΝΥ ΜΑΟΥΣ ΠΟΥ ΤΑ ΑΥΤΙΑ ΤΗΣ ΜΟΙΑΖΑΝΕ ΜΕ ΒΥΖΙΑ.ΕΙΧΕ ΔΕ ΚΑΙ ΕΝΑ ΜΠΑΛΟΝΑΚΙ ΤΩΝ ΚΟΜΙΚΣ ΠΟΥ ΚΑΤΕΛΗΓΕ ΣΕ ΕΝΑ ΒΕΛΟΣ ΦΑΛΛΙΚΟΥ ΣΧΗΜΑΤΟΣ.

ο ΦΙΛΟΣΟΦΟΣ ΜΙΣΕΛ ΟΝΦΡΕ ΘΕΣΠΙΖΕΙ ΟΤΙ Ο ΠΑΥΛΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΑΡΣΟ..ΚΗΡΥΞΕ ΜΙΣΟΓΙΝΙΣΜΟ ΚΑΙ ΑΠΟΧΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΡΩΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ..ΘΕΛΟΝΤΑΣ ΝΑ ΜΕΤΑΔΩΣΕΙ ΣΤΗ ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥ ΣΤΗΤΙΚΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ.

ΤΙ ΘΑ ΑΚΟΥΣΟΥΜΕ ΣΗΜΕΡΑ ΚΥΡΙΕ ΛΑΜΠΡΑΚΗ.ΤΗΝ ΤΟΣΚΑ ΤΟΥ ΠΟΥΤΣΙΝΙ?
-ΟΧΙ ΚΑΛΕ...ΤΗΝ ΠΟΥΤΣΑΤΟΥ ΤΟΣΚΑΝΙΝΙ!..

Κυριακή, 1 Μαΐου 2011


ΜΟΥ ΚΟΨΑΝΕ ΚΑΙ ΤΟ ΓΥΜΝΟ ΓΕΡΟ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΤΗΣ ΒΑΡΚΕΛΟΝΑΣ

Παρασκευή, 29 Απριλίου 2011


ΑΟΡΑΤΗ ΤΟΥ ΓΕΡΟΥΗ ΠΟΥΤΣΑ

Ο ΘΕΟΣ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΟΣ ΓΙΑΤΙ Ο ΠΟΥΤΣΟΣ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΟΣ

Ο ΠΟΥΤΣΟΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΝΤΙΘΕΤΟ ΤΟΥ ΒΡΥΚΟΛΑΚΑ-ΣΥΚΩΝΕΤΑΙ ΟΤΑΝ ΕΙΝΑΙ ΖΩΝΤΑΝΟΣ

ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΕΙ ΤΟ ΠΟΥΛΙ ΣΤΗΝ ΤΡΥΠΑ-ΠΡΕΠΕΙ ΠΡΩΤΑ ΝΑ ΜΠΕΙ ΤΟ ΧΕΡΙ ΣΤΗΝ ΤΣΕΠΗ.

ΣΕ ΕΝΑ ΣΚΙΣΟ ΜΟΥ ΕΝΑΣ ΚΟΥΛΟΣ ΠΡΑΚΑΛΑΕΙ ΜΙΑ ΓΥΝΑΙΚΑ ΣΤΑΥΡΟΝΩΝΤΑΣ ΤΗΝ ΔΙΠΛΗ ΤΟΥ ΠΟΥΤΣΑ ΑΝΤΙ ΓΙΑ .. ΧΕΡΙΑ.

ΣΑΝ ΚΛΩΣΤΗ Η ΠΟΥΤΣΑ ΤΟΥ ΚΩΣΤΗ.

Η ΠΟΥΤΑΝΑ ΠΙΑΝΕΙ ΠΟΥΛΙΑ..ΟΧΙ ΟΜΩΣΤΟΝ ΑΕΡΑ.

ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΜΠΕΓΛΕΡΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ Π0ΥΛΙ ΣΤΟ ΧΕΡΙ.

ΟΠ0ΙΟΣ ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΜΕ ΤΟ ΣΤΑΥΡΟ ΣΤΟ ΧΕΡΙ..ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΠΟΥΛΙ ΣΤΟ ΧΕΡΙ.

ΛΕΕΙ ΕΝΑΣ ΣΤΟ ΠΟΥΛΙ ΤΟΥ=[[ΣΗΚΩ ΡΕ ΑΝ ΕΙΣΑΙ ΑΝΤΡΑΣ]]

Ο ΠΙΝΟΚΙΟ ΠΑΘΑΙΝΕ ΣΤΗΣΗ ΟΤΑΝ ΕΛΕΓΕ ΨΕΜΑΤΑ..ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΝΤΡΕΣ ΕΙΝΑΙ ΙΔΙΟΙ.

ΓΙΑΤΙ ΤΟΝ ΕΒΓΑΛΕΣ ΕΞΩ?
-ΓΙΑ ΝΑ ΣΟΥ ΤΟΝ ΒΑΛΩ ΜΕΣΑ.

ΙΠΠΟΣ ΔΟΥΡΕΙΟΣ
ΠΟΥΤΣΟΣ ΓΑΙΔΟΥΡΙΟΣ.

ΣΑΝ ΚΛΩΣΤΗ Η ΠΟΥΤΣΑ ΤΟΥ ΚΩΣΤΗ.

ΣΤΑΦΥΛΙΑ ΑΡΧΙΔΙΑ ΤΣΑΜΠΙ
ΣΤΗ ΜΟΥΝΑ ΒΑΘΕΩΣ] ΣΑΝ ΜΠΕΙ.
[ΤΖΑΜΠΑΤΖΗΣ ΣΑΒΟΥΡΟΓΑΜΗΣ].

Ο ΔΟΝΗΤΗΣ=ΗΔΟΝΙΤΗΣ

Ο ΧΕΙΡΩΤΕΡΟΣ ΕΧΘΡΟΣ ΤΟΥ ΑΝΤΡΑ=Ο ΓΥΝΑΙΚΕΙΟΣ ΑΥΝΑΝΙΣΜΟΣ

ΠΑΩ ΜΕ ΠΑΡΘΕΝΕΣ ΓΙΑΤΙ ΣΙΧΑΙΝΩΜΑΙ ΤΗΝ ΚΡΙΤΙΚΗ.

ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΟΙ ΑΝΤΡΕΣ-0ΧΙ ΟΙ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΓΙΑΜΕΓΕΘΟΣ ΠΕΟΥΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑΙ.

Ο ΜΙΣΕΛ ΟΝΦΡΕ ΛΕΕΙ ΟΤΙ Ο ΠΑΥΛΟΣ ΤΗΣ ΤΑΡΣΟ ΠOΥ ΚΑΛΙΕΡΓΗΣΕ ΤΟΝ ΜΙΣΟΓΙΝΙΣΜΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΦΑΝΑΤΙΣΜΟ [Χωρις τον οποιο ο χριστιανισμος θα ητω απλα μια παλαιστινιακη παραλλαγη του βουδισμου] ΓΙΑΤΙ ΗΤΑΝ ΑΝΙΚΑΝΟΣ.ΘΕΛΟΝΤΑΣ ΕΤΣΙ ΝΑ ΜΕΤΑΔΩΣΕΙ ΤΗΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΤΟΥ ΝΕΥΡΩΣΗ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ.-ΟΛΟΙ ΚΟΥΒΑΛΑΜΕ ΜΕΣΑ ΜΑΣ ΕΝΑΝ ΧΙΤΛΕΡ.ΜΙΣΟΥΜΕ ΟΤΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ.

ΤΟΥ ΚΑΖΑΝΟΒΑ ΤΟ ΤΣΟΥΤΣΟΥΝΙ ΕΙΝΑΙ ΤΣΟΥΤΣΟΥΝΑΜΙ.

ΑΝΟΥΣΑΚΗ ΑΝΟΥΣΙΑ ΨΩΛΟΣΥΛΛΕΚΤΡΙΑ.

ΦΑΝΤΑΣΙΑ-Η ΣΥΝΤΡΟΦΣ ΤΟΥ ΑΥΝΑΝΙΣΤΗ.

ΒΡΩΜΟΤΡΥΠΙΔΑ ΠΟΥΤΣΑ ΘΕΛΕΙ.




ΔΙΑΦΟΡΑ

ΓΕΡΑΜΑΤΑ [ΤΟΥ Π.ΣΟΥΤΣΟΥ]

-ΠΡΟΤΙΝΟΣ ΠΟΥ ΚΑΘΟΜΟΥΝΑ ΠΑΝΕΡΗΜΟΣ ΣΤΗΝ ΑΚΡΗ
ΚΑΙ ΚΟΙΤΑΓΑ ΤΗΝ ΠΟΥΤΣΑ ΜΟΥ..ΜΟΥ ΦΕΥΓΕΙ ΕΝΑ ΔΑΚΡΥ.
ΠΟΥΤΣΑ ΜΟΥ ΠΩΣ ΚΑΤΗΝΤΗΣΕΣ-ΤΩΡΣ Σ/ΑΥΤΟ ΤΟ ΧΑΛΙ,
ΠΑΛΙΑ ΣΑΝ ΕΒΛΕΠΕΣ ΜΟΥΝΙ ΓΙΝΟΣΟΥΝΑ ΜΕΓΑΛΗ.
ΕΘΕΡΙΕΥΕΣ ΚΑΙ ΑΓΡΙΕΥΕΣ ΚΑΙ ΔΥΝΑΤΗ ΓΙΝΟΣΟΥΝ
ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΨΥΛΟΥ ΠΗΔΗΜΑ ΕΥΘΥΣ ΞΕΣΙΚΟΝΩΣΟΥΝ.

ΔΕΝ ΜΕΓΑΛΩΝΕΙΣ ΤΩΡΑ ΠΙΑ ΕΙΣΑΙ ΔΙΑΡΚΩΣ Η ΙΔΙΑ
ΚΟΙΜΑΣΑΙ ΚΙ/ΟΝΕΙΡΕΥΕΣΑΙ ΣΤΑ ΕΝΔΟΞΑ ΣΟΥ ΑΡΧΙΔΙΑ.
ΚΙΑΝ ΚΑΤΙ ΣΕ ΤΑΡΑΚΟΥΝΑ ΖΗΤΩΝΤΑΣ ΣΟΥ ΓΑΜΗΣΙ..
ΕΙΝΑΙ ΣΤΙΓΜΙΑΙΟ ΚΙ/ΟΔΗΓΕΙ ΣΤΟ ΑΙΩΝΙΟ ΣΟΥ ΚΟΙΜΗΣΙ.

ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΕΦΤΑΣΕ-ΚΑΙ ΤΑ ΜΟΥΝΙΑ ΒΡΩΜΑΝΕ
ΚΙ Ο ΚΑΡΑΦΛΟΣ ΔΙΕΤΑΞΕ ΤΟΥΣ ΚΟΛΟΥΣ ΝΑ ΓΑΜΑΝΕ
ΓΙ ΑΥΤΟ ΚΑΙ Σ/ΕΠΙΤΑΣΩ ΕΦΤΥΣ ΓΙ ΝΑ ΣΕ Φ/ΤΕΨΩ ΑΓΓΟΥΡΙ
ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΡΑΧΗ ΤΡΙΧΩΤΟ ΚΑΙ ΚΟΚΚΙΝΟ ΣΤΗ ΜΟΥΡΗ.

ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΜΕ ΜΙΑ ΦΩΝΗ=ΚΩΣΤΑΚΗ ΕΙΣΑΙ ΑΔΕΛΦΗ..
ΚΑΙ Ο ΠΟΛΛΑΤΟΣ ΨΩΛΑΡΑΣ ΤΟΥ ΜΠΕΤΣΟΥ Ο ΓΑΜΙΑΣ.
ΕΙΝΑI ΜΕΓΑΛΟΣ ΚΙ ΑΡΧΗΓΟΣ..ΕΝΘΕΡΜΟΣ ΚΑΙ ΕΡΩΤΙΚΟΣ.
ΤΟΝ ΕΚΑΝΕ ΜΟΥΝΑΚΙ..ΤΟΝ ΚΩΛΟ ΤΟΥ ΚΩΣΤΑΚΗ

Πέμπτη, 28 Απριλίου 2011


aaaaaaaaaaaaaa






GILBERT GEOGGE





SE KANANE MOYNAKI GLIKO MOY KOLARAKI



















Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου